На 7 януари 1902 г. Bosch регистрира патент за изобретение, което за първи път гарантира сигурно запалване на все по-мощните двигатели - високоволтовото магнетно запалване в комбинация със запалителна свещ. През следващите години използването на запалителни свещи допринася за световния бум на автомобилите. От изобретяването на запалителната свещ преди 111 години тя играе важна роля в разработването на все по-мощни, икономични и щадящи околната среда двигатели. Днес почти всички производители на автомобили използват запалителните свещи на Bosch за първоначално вграждане. Освен това те намират приложение в двигатели на кораби, лодки, джетове, градинска и горска техника, големи газови двигатели, водни помпи, аварийни генератори и др.
През 111-годишната история на продукта компанията е разработила над 20 000 типа запалителни свещи и е произвела общо над 11 милиарда броя свещи. Освен в Германия, те се произвеждат в заводите на Bosch в Бразилия, Китай, Индия и Русия. От изобретяването им насам, свещите постоянно се усъвършенстват от инженерите на Bosch в тясно сътрудничество с производителите на автомобили. Актуалната гама съдържа разнообразие от 1250 типа с 26 различни вида електроди.
Благодарение на комбинацията от модерни материали, иновативна конструкция и най-новите производствени техники, запалителните свещи на Bosch не само осигуряват икономичното, чисто и ефективно изгаряне на горивото, но и предпазват двигателя и катализатора. 
111 години запалителни свещи Bosch накратко:
1902 г.: Bosch регистрира патент за комбинацията от високоволтово магнетно запалване и запалителна свещ.1914 г.: Открита е първата фабрика в Щутгарт.1927 г.: Бош въвежда термина "Топлинно число" – и до днес стандартна мерна единица за топлоотдаване на запалителната свещ.1939 г.: Открит е заводът в Бамберг.1968 г.: Произведена е 1-милиардната запалителна свещ.2012 г.: Производството достига 11 милиарда броя.2013 г.: 111 години от създаването на запалителни свещи Bosch.
 
       Andersan Germany пипна Continental GT
      Andersan Germany пипна Continental GT
    
     
       Geely се отказа от Fisker
      Geely се отказа от Fisker
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!